Every Morning Birds Would Sing.. Do you remember?

♥ MJ

Idag vaknade jag för sent.. och.. har fortfarande inte ätit frukost..
ska spendera min tid.. på att städa och hålla på hemma..

Tills dess kan ni väl läsa det här.. hittade den i min kusins facebook.. Så hatiskt...men ändå så fint.
Jag gillade det iaf. Även fast.. jag helt ärligt, från djupet av mitt hjärta kan LOVA att jag inte känner sån hat för någon i världen.. inte just nu iaf.

 

..o just det.. här är en bild..som jag lyckades ta av min tjejkompis..när vi var på hennes killes födelsedagsfirande..

Syns för övrigt..skiiitbra..



..Kvällen slutade med att dom gick ut.. och jag träffade min bästa B för en sen middag på Gränden. Kvällen kunde inte ha slutat på ett bättre sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0